Voorbereidingen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Evelien Huizingh - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Evelien Huizingh - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Evelien

29 April 2015 | Nederland, Enschede

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie mijn blog (weer) lezen! Het is een tijd geleden dat ik dit blog gebruikt heb maar over twee weken ga ik weer op een nieuw avontuur. Dit keer naar Aruba en Suriname. Hier ga ik samen met een studiegenootje (Joep) een paar weken heen voor onze bachelor opdracht. Voor mijn studie Technische Bedrijfskunde ga ik kijken naar de planning rondom de OK (operatiekamer) in het ziekenhuis op Aruba.

We gaan in kader van een groter programma wat geleidt vanuit een Nederlands bedrijf. Wij zullen ons bezig houden met een nulmeting om de huidige situatie van de OK in kaart te brengen. Om data te verzamelen gaan we een paar weken naar Aruba. Het uitwerken van de data en het schrijven van het verslag zullen we weer in Nederland doen. Halverwege juli hoop ik mijn bachelordiploma op zak te hebben!

Nog minder dan een week en dan is het zover. We zullen 4 weken op Aruba verblijven en plakken we er een weekje vakantie in Suriname achteraan. Door de weeks zijn we veel in het ziekenhuis maar in de weekenden en in Suriname hopen we vooral leuke dingen doen. Via dit blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen daar en foto’s plaatsen zodat jullie een beetje een indruk krijgen van hoe het er allemaal uitziet.

We zijn nu bezig met het regelen van de laatste dingen (inentingen halen enz.) en morgen maar eens een begin maken met het inpakken van mijn koffer.

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,

Evelien

  • 30 April 2015 - 14:32

    Anne:

    Spannenddd! Veel succes met de laatste voorbereidingen.

  • 30 April 2015 - 22:42

    Bert Van Hoek:

    Wat leuk Eveline,
    succes met je afstudeeropdracht.
    Veel plezier ook op de vrije momenten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Actief sinds 17 Dec. 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 29007

Voorgaande reizen:

04 Mei 2015 - 08 Juni 2015

Bacheloropdracht op Aruba

Landen bezocht: